Veelgestelde vragen
Heb je op de website niet gevonden wat je zocht ? Zit je met een bepaalde vraag ?
Hieronder kan je alvast enkele van de meest gestelde vragen terugvinden,
maar aarzel zeker niet om ons te contacteren als je vraag hiermee niet opgelost zou zijn.
Ons team helpt je met veel plezier verder!
Contacteer ons
Wat is jullie levertermijn ? Is spoedlevering mogelijk ?
Onbedrukte kledij wordt geleverd op 2 à 3 dagen mits er voorraad is. Afhankelijk van merk tot merk (voorraad Zweden duurt bv. langer dan voorraad Frankrijk) kan dit iets langer zijn.
Voor kledij met logo is de levertermijn 3 tot 4 weken. Indien je je bestelling graag sneller wil is spoedlevering mogelijk, maar hier komt een extra kost bij kijken. Dit wordt steeds in overleg bekeken.
Transportkosten ?
We leveren gratis vanaf € 750. Voor kleine bestellingen (kleiner dan €400) rekenen we € 15 transport- en administratiekost.
Spoedtransport is ook mogelijk, maar moet in overleg bekeken worden.
Hebben jullie een winkel ?
Nee. We werken op maat van de klant, gaan naar hen toe met stalen of nodigen hen uit bij ons om hun vraag en noden te bespreken.
Wij werken enkel B2B, een particulier kan dus niet bij ons terecht.
Minimum afnames?
Voor T-shirts, polo's, petten & mutsen hanteren we een minimum afname van 50 stuks bij opstart. Andere artikelen kunnen vanaf 25 stuks besteld worden.
Indien je graag een mix van artikelen hebt (bv. T-shirt, sweater, jas, muts) is er een afname van 50 stuks van toepassing.
Bedrukken jullie ook kledij ?
Zeker en vast! Dat is net onze sterkte. Zo goed als alle artikels in ons gamma kunnen gepersonaliseerd worden. De mogelijkheden hierin kan je vinden op onze personalisatie technieken pagina.
Waarom zijn er instelkosten ?
Er gaat een heel proces vooraf aan een logo op kledij zetten. Machines & toebehoren moeten afgesteld worden, logo’s moeten voorbereid & geprint worden, bepaalde producten & onderdelen zijn nodig, ontwerpen moeten gemaakt worden, etc. Bij zeefdruk bijvoorbeeld is een bepaald deel van het toebehoren maar goed voor éénmalig gebruik, daardoor keert die kost dan ook terug bij bijbestellingen.
Kan ik een bedrukt voorbeeld krijgen ?
Om een idee te hebben van hoe je kledij er zal uit zien maken we altijd een digitale drukproef ter goedkeuring. Zonder goedkeuring van de klant gaat niets in productie. Eén stuk drukken is niet mogelijk omdat we de machines niet kunnen opstarten voor 1 stuk. We kunnen uiteraard wel voorbeelden tonen van eerdere realisaties / druktechnieken indien gewenst.
Bij borduren maken we wel altijd een echt staal omdat dit digitaal nog net iets anders kan ogen dan in realiteit.
Ik vind iets niet op jullie website.
We hebben ervoor gekozen om op onze website een greep van ons gamma te zetten, zodat we jullie niet overspoelen met artikels & informatie. Als je niet kan vinden wat je zoek, neem gerust contact met ons op zodat we op zoek kunnen gaan naar wat jij nodig hebt.
contacteer ons
Je vraagt je af hoe een artikel er in werkelijkheid uitziet?
Wij komen graag bij je langs met stalen en/of pasmaten.
Hoe weet ik welke maat ik nodig heb ?
Indien je twijfelt over de maten die je nodig hebt bezorgen we je met plezier een pasreeks van de kledij die je wenst. Zo ben je zeker van de maten.