administratief bediende

administratief bediende

EVN bedrijfskleding is op zoek naar een nieuwe collega voor onze customer support afdeling.

Heeft administratie weinig geheimen voor jou & ben je graag bezig met cijfers ?
Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken! 

Interesse ? Lees dan zeker verder hieronder!

administratief bediende

Taakomschrijving

 

  • Administratieve ondersteuning van je collega’s
  • Opmaak offertes op maat van de klant
  • Verwerking van orders
  • Order opvolging
  • Plaatsen van bestellingen bij leveranciers
  • Communicatie met klanten & leveranciers
  • Aannemen van telefoon
jouw profiel

Jouw profiel

 

  • Je bent een administratieve duizendpoot met commerciële flair 
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of gelijkaardig door ervaring
  • Je hebt kennis Microsoft Office Pakket (vereist)
  • Je bent een communicatieve teamplayer die flexibel en proactief is
  • Je denkt commercieel en hebt affiniteit met cijfers
  • Je hebt een zeer goede kennis van Nederlands (vereist), Frans en Engels zijn pluspunten.
  • Je bent nauwkeurig & hebt oog voor detail
bruwaan 45a - oudenaarde

Wat bieden wij jou ?

Een boeiende, gevarieerde job in een enthousiast familiebedrijf
met warm karakter & waar mensen centraal staan.

  • Voltijdse betrekking voor onbepaalde duur
  • Maaltijdcheques
  • Eindejaarspremie & vakantiegeld
  • Eindejaarsgeschenk
  • Hospitalisatie verzekering
  • Uurrooster & verloning bespreekbaar
  • De tofste collega's ter wereld ! :)

Interesse in deze job ? 

Neem contact op door je CV te sturen naar HR@evnbedrijfskleding.be
of te bellen naar 0479 66 75 91. Je mag uiteraard ook gewoon altijd even binnenlopen bij ons op kantoor.  

Tot binnenkort !

#evnbedrijfskleding

Bij EVN bedrijfskleding ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar de ideale outfit voor je team.
Weet je perfect wat je wil of juist helemaal niet ? No problemo! We denken graag met je mee!

Op onze Instagrampagina kan je alvast enkele van onze realisaties zien.

Follow us on instagram